Otseülekande pileti müügitingimused

 

Ostu sooritamiseks vali sündmus, mille otseülekannet soovid vaadata.  Sündmuse juures on pileti hind eurodes, mis sisaldab käibemaksu.

Ostu saad sooritada järgnevate pankade pangalinkide abil:
-Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay
-Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
-Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete algatamise teenusega).

Pangalinke vahendab Maksekeskus AS.

Peale ostu suunatakse ostja lehele live.eventmedia.ee, kus ostja saab hakata jälgima ülekannet nii arvutist kui mobiilsest seadmest. Lisaks edastatakse ostjale ülekande kood e-maili teel, mis võimaldab ostjal alustada või jätkata ülekande vaatamist hiljem.

Ülekande eest ostetud pilet on võimalik tagastada, kui ülekantav sündmus jääb ära või kui teenuse osutaja ei saa ülekande teenust osutada mingi muul põhjusel. Sellisel juhul toimub raha tagastamine ühe nädala jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile otse@eventmedia.ee või helistada telefonil: 5163158

Kui ostja ja käesolev veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Join our community!